Bosön - Dag 1



Då är första dagen på Bosön avklarad..



Och just nu så ligger jag redan i sängen, är helt sjukt trött. Dagen började redan 0510 då jag klev upp för att bli hämtad strax innan 06. Sedan bar det av med buss till Sthlm för att sedan åka till Bosön. Efter en lång resa var vi väl framme och vi började med att äta lunch. Sedan var det snack om hur man blir en bra bowlare typ och vad som krävs. Efter det var det fika och en liten stund efter fikat var det att bege sig till Lidingö Bowlinghall för att spela 4 serier. Trevlig hall att spela i med fina dekorationer lite här och var. Efter vårt bowlingpass så var det dags för middag...igen. Mycket god mat på det här stället måste jag påpeka och efter middagen fick vi till och med glass. Sist på schemat för denna dag stod att gå runt och kolla runt på bosön och själva anläggningen.

Nu däremot så blir det nog att sova så fort jag kollat färdigt lite grejer och sådär. Ska nog hämta min mp4 också, kan nog behöva den. Imorgon är det fys kl 0700 som är först på schemat, trevligt!

Godnatt på er!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0