Fortfarande i skolan..





Hahah tro det eller ej men jag sitter fortfarande i skolan...



Sedan ungefär 8 timmar tillbaka eller sådär, fast just nu väntar jag ju bara på bussen men ändå. Har vart duktig och gjort denna veckans uppgift klart och sedan börjat på den där som jag aldrig lämnade in för att jag inte visste hur jag skulle göra. Nu är jag dock rätt så trött på programmet med tanke på att jag bara haft en paus på 45 minuter då vi hade möte med Cathrine och inte ätit något alls idag förutom en negerboll och ett päron..


Nu är jag iaf pepp och glad ändå för vi kör 90-tals musik race på hög volym i skolan, haha! Awesome. Nu är det inte långt kvar tills bussen kommer, gött.

Skriver kanske mer sedan!


Tjingeling!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0