Ny dag nya tag..





Blev väckt idag på morgonen av att något okänt nummer ringde 0800, för personen som äger numrets hälsa så svarade jag inte. Man vet aldrig med mitt morgonhumör. Iof så kan det ha varit Thess angående företagarkursen, den som jag hoppade av för jag visste att jag skulle missa lektioner så som idag och i december när det är Malmö Super Six, att den sen var skittråkig behöver vi ju inte nämna. Iallafall så vaknade jag ytterligare av att älskling ringde vid 1030 eller något men då svarade jag faktiskt. Var ju på tiden att kliva upp dessutom, dock kändes det jävligt skönt att fått sova ut, speciellt efter alla lägerdagar då man var så trött. Nu ska jag alldeles strax skutta ner i den superkalla källaren för att ta mig en dusch och sedan blir det frukost/lunch.

Igår var ingen bra dag för övrigt. Vad jag än försökte mig på gick fel, det började med att komma till skolan och inte fatta ett dyft av vad vi skulle göra i Shake. Det fortsatte med att när jag väl var igång och hade rotoshapat över 18 frames kraschar skolans superdator och mitt arbete försvinner i ett stort svart hål. Det förekom även misstag som att lägga till en punkt mitt i en rotoshape och inse att den hade på alla andra frames. Och så vidare och så vidare...


Anyway this is Shake..


















Kommentarer
Postat av: David

Vad drygt!

Det var flera som hade problem med denna uppgift! Jag tror Björn insåg att det var lite för hög nivå... Samtidigt lärde man sig en del av alla problem man stötte på! Vi får se hur många som blir godkända :)

2009-11-06 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0