Ord


 

Totally awesome idag! Och jag missbrukar ordet awesome stup i kvarten. Men dagen i all ära, jag är sjukt nöjd och så jävla glad över mina val och allt som har hänt idag. Kan ju inte direkt nämna något av det för det ena får jag inte nämna för M och nämner jag M så nämner jag allt och då blir det fail. Anyway jag är bara happy att jag gör som jag gör och jag vill ha framtiden nununu! Dels för att jag längtar så efter min älsk också ♥ Som jag avskyr att vara ifrån dig.

 

Nu måste jag iallafall ner och göra hemmalagad pizza tills mor kommer, om jag nu kan ta mig ner för trappen med min träningsvärk (går som en 90-årig kärring, haha)

 

Tjingeling på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: det du!

när ska ni förlova er!? :D:D

2009-11-29 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0