Sveriges "största" bloggerska..



Trots att hon är utnämnd till Sveriges största bloggerska, trots att hon är född 1991 så kan hon inte stava för fem öre.. Vem talar jag om?




Jo självfallet Kissie. Nu ska ni som läser ha en sak klart för er, jag är inte ute efter att klanka ner på de som inte kan stava eller få mig själv att känna mig bättre. Jag spekulerar bara. Och i det här fallet så anser jag själv då att driver man en av Sveriges största bloggar, stavar man inte rätt då? Folk trycker ju inte böcker med stavfel. Och ja alla kan slinta på tangenterna på ett tangentbord men man kan fortfarande backa tillbaka och skriva om. Först trodde jag att detta var fallet då jag sett vår alldeles egna Kissie skriva ordet männsika/männsikor istället för människa. Typ att hon helt enkelt vart för lat för att rätta stavfel. Men så är verkligen inte fallet, om man inte råkar stava fel sisådär 4-5 gånger i rad.

Look here..



Dessutom så finns det fler stavfel än just bara ordet människa/människor i det där stycket. Vad vill jag nu ha sagt med det här då? Jo hade jag varit i Kissies sits hade jag nog fokuserat lite mer på skolan om det nu är en blogg man ska driva, jag vill då inte sitta och läsa en blogg med stavfel efter stavfel.


Men det är ju jag detta, vad tycker andra? Betyder det något att kunna stava rätt idag eller ska vi alla skriva sånt dä suprrslang som ingen annan som är född tidigare än 95-96 förstår?














Kommentarer
Postat av: Billie

Som hon skrev i just det stycket är det provokation hon ägnar sig åt. Skulle inte bli förvånad om det är helt medvetet, du skriver ju om det nu, inte sant? ;)

2009-11-17 @ 00:41:04
URL: http://rubytail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0