Torsdag



Och jag mår fortfarande päck..


Men vad hade man förväntat sig med tanke på mitt übervassa immunförsvar? Nej just det. Trodde igår att jag äntligen skulle få en god natts sömn med tanke på att värken i armen var nästan ingenting i jämförelse med förgående natt. Ack så fel jag hade, när jag väl lagt mig till ro i min säng för att sova så tycker jag det är lite kyligt. Visst tänker ni, ovanligt att Emma fryser. Men efter en filt ovanpå duntäcket vart det fortfarande ruskigt kallt, så jag tog upp täcket som Tobbe haft den natten då jag sov på golvet. Efter 10 minuter med duntäcke, täcke och filt tänker man ju att det borde bli något varmare, lite för varmt för vanliga människor till och med? Icke sa nicke jag fick syster att ge mig hennes filt också och trots även den ovanpå mig så frös jag, dock inte lika mycket som med enbart duntäcke. Det var helt enkelt bara att försöka härda med tanke på att jag hade slut på täcken och filtar. Dock fanns det lite i bakhuvudet; någon gång kommer det bli för varmt och jag kommer bada i min säng istället.

Sagt och gjort vaknade femtioelva gånger under natten och några av dem så var det olidligt varmt och svettigt och jag hade konstiga drömmar som på något vänster hängde ihop med alla täcken jag hade på mig. Kan ha vart en febersläng som spökade inatt med andra ord.

Så idag blir det att bara ta det lugnt och hoppas att kroppen är tipptopp imorgon istället. Och till alla er som är emot att vaccineras, de som vaccineras är bara testobjekt, blahablaha: tänk hur fan jag skulle må om jag fick den riktiga svininfluensan om jag mår så här nu. Idioter.






Tjingeling på er så länge!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0