Håret!


För alla er som inte har ett konto på Hairdrobe så kommer min show-off även här!



Behold


Ja det började med långt sönderblekt hår som inte vart klippt på över ett år (jag skojar inte)

Förra veckan klipptes allt det slitna bort och som ni kommer märka är det en rejäl bit. Bör jag påpeka hur jag avskydde mitt hår efter jag klippte det? Jag vantrivs i så här "kort" så jag var tvungen att göra något med det. Lägligt nog hade jag köpt en burk Flamingo Pink "ifall att". Smart drag av Blondie här, det blev råwsa i hela underhåret, en del av luggen och i polisongerna. Lagom svårt att få plast runtom så det kunde hållas torrt. Ber ni snelt så kanske ni får en bild på hur jag såg ut under min 8 timmar med färgen i. Anyways..


 

Bild 1: Långt som fan, überblekt under en låång period, slitet som bara den.
Bild 2: Längden bakifrån
Bild 3: Här syns hur långt som klipptes, såg död ut därav censureringen..
Bild 4: Nyfärgat bra färgåtergivning.
Bild 5: Bra bild på hur det ser ut i luggen..
Bild 6: Tadaa! Ursäkta minen

Bättre bilder kommer det lovar jag, haha. Tog de som var i kameran men den hann dö innan jag hann bli på foto-humör, haha. Skämt åsido. Men ja ni lär få se fler och bättre bilder på det inom framtiden.

Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Markus

Mjo, kändes som att de ville mycket men det blev inte mycket av det när det var färdigt.

2009-10-22 @ 14:24:40
URL: http://macizz.blogg.se/
Postat av: Markus

Mjo, kändes som att de ville mycket men det blev inte mycket av det när det var färdigt.

2009-10-22 @ 14:24:43
URL: http://macizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0