The big day!



Då sitter man här i skolan och laddar mentalt..


Nu återstår endast 20 minuter, sedan släpps tentan på PingPong and it's game on. Gah blir lite nervös faktiskt. Men det ska nog gå vägen, förlitar mig annars på min tur. Om man ska förlita sig på facebooks lucky meter känns det inte längre så tryggt to be honest, 58 % är inga höga odds. Men men det får gå som det går.

För övrigt fyller min mormor 80 år idag, inte alla som blir så gamla. Är inte 80 medlelivslängden för kvinnor? Jag tror det. Det ska vi fira med tjocka släkten och till och med min mormors bror kommer ner till Nässjö med Irma och vi skulle nog ut och äta på Sandsjöbaden. Mycket trevligt. 

För övrigt hatar jag mina nariga läppar och mitt borttappade lypsyl, inte skönt inte. Men nu ska jag fortsätta tagga.

Tjingeling på er !



Kommentarer
Postat av: Elina

Grattis till mormor, repekt med 80 bast!

2009-10-23 @ 15:55:00
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Emilia Andersson

fin blogg :)

kram

2009-10-23 @ 19:39:50
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0