Snart helg



Då var denna dagen också över..


Hopp då var det snart helg igen då, vi klagar inte? Nej då. Men ärligt talat, det är fredag imorgon och vi har vår första tenta. Har suttit och försökt plugga (gå igenom alla föreläsningar i mitt huvud, bildminnet är iallafall bra jag kommer ihåg och vet hur varenda nisse ser ut, borde ge plus-poäng) Men jag har ju tur jag är iallafall inte ensam om att vara helt lost. Undra hur många som kommer få göra om tentan, jag kommer säkert göra det bara för att jag kommer få ett halvtaskigt betyg känns det som. Men men vi får väl se hur det går imorgon innan vi börjar oroa oss.

Nästa vecka kommer vi börja med previsualisering, känns skönt att få komma igång på riktigt nu har vi ju bara fått en överblick på alla programmen. De får gärna tona ner tentorna aningen blir lite mycket på vissa föreläsningar och det blir ju inte bättre av att jag valt till Eget Företagande. Första lektionen i EF var förresten idag. Träffade Thess och Jenny men det vara bara Thess som skulle läsa kursen. Trevligt att pratas vid med henne också. Självklart kom handbollen på tal också. Jag är riktigt sugen vill jag lova! Jag får fundera på det och överväga. Som sagt mäktigt sugen.

Nu börjar det snart bli dags för att gå och lägga sig. Känner att tröttheten börjar komma. Har ju vart mycket idag. Både mission, skola, försök till tentaplugg och en sväng på katthemmet. Alltid lika mysigt att få träffa kissarna.



Den lilla gråa skitkatten är helt galen, slåss som satan och är tuff som få. Kommer bli en fin primadonna av den missen vill jag lova. Nu skall jag dock sova (hör ni poeten?) Aja godnatt på er imorgon väntas tenta och sedan hem och träna. Trevligt trevligt.


Natti natti!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0