Nu är dagen slut.. lala



Och det avslutar vi med en kort text om vad som hänt idag och detta :



JessiCa om The big day!:
Seriöst, ditt resonemang är helt kasst! Man behöver inte stödja något för att man köper något, och som jag sa, du är väl inte så dum så du inte tror att det har blivit ändring på det efter all hysteri på nyheter med mera? Kom tillbaka ist när du har något vettigt att komma med, för det här leder ingen vart!

Neheee.. Så om jag köper smink av ett företag som testar sina produkter på djur då ger jag ju inte dem mina pengar så de kan fortsätta att producera sina produkter och fortsätta att testa allt på djur. Aja måste vara jag som fått allt runt baktassen helt enkelt. Så alla ni som köper jackor med dun i som rycks av levande fåglar, fortsätt med det! Ni stödjer inget!

Anyway.. Blev en hyfsat bra dag idag iallafall, trots att jag klarade tentan nätt och jämt (eller precis exakt på antal rätt) Så nu blir det till att plusa den också. Sen så hade jag världens bästa grupp som lät mig gå tidigare trots att vi inte var klara så jag hann hem till att fira min mormor. Först var det lunch här hemma med mumsig kycklingsallad, dock hade alla ätit upp när jag väl bytt om men det gjorde inget. Sen var det kaffe och prat och vid 1745 åkte vi till Sandsjöbaden för att äta middag där. Mycket gott och trevlig stämning och roliga konversationer. Var väl hemma runt 21-2130 och då vart det mer prat och cider och tårta. Lite Idol på det också men hann bara se slutet. Nu skall jag snart lägga mig vi har match imorgon klockan 12 men blir väl att titta på Clan först.


Godnatt på er och stanna i skolan så ni lär er något och blir allmänbildade till skillnad från andra *erhm*


I'm sexy I'm hot, I'm everything you're not ..



Kommentarer
Postat av: Anna

åh. ditt hår är så snyggt!!! :D

2009-10-27 @ 15:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0